איך להיות גרפיקאי מקצועי והיכן כדאי ללמוד

גרפיקאי מקצועי היום יש לו חלק משמעותי ביותר על עולם העסקים.

ישנם שני דרכים להפוך להיות מעצב גרפי.

השאלה הנשאלת היא האם זה משהו שאנחנו רואים בו כתחביב?

האם אנחנו מעוניינים לעסוק בתחום הזה רק כי הוא מעניין או מסקרן?

או האם זה תחום שבו נרצה לעסוק.

זה בעצם הדבר שבו אנחנו מעוניינים להתמקצע ולעזור לבעלי עסקים לשים חותם עבור העסק שלהם.

תחום העולם הגרפי רק ממשיך להתפתח להבנות אם השנים.

אם בעבר היתה תוכנה אחת בלבד לעיצוב גרפי , הרי היום העולם הזה עשיר בתוכנות ואפשרויות אין סופיות.

מעוניינים לקרוא על עוד נושאים? לחצו על הקישורים הבאים:

גרפיקאי מקצועי - ללמוד במקום הנכון
גרפיקאי מקצועי

אז מהו עיצוב גרפי ולמי זה מתאים?

על מנת להיות מעצב גרפי חייב להיות אומן שחי בתוך אותו אחד שמחליט שזוהי שאיפתו לחיים.

בעצם זה לקיחה של אומנות והפיכתה למקצוע שנוגע בעולם העסקי.

המטרה של המעצב הגרפי היא לקחת מסרים עסקים וחזון עסקי של בעל העסק ולקחת את האומנות הטמועה בו ולאחד ביניהם.

לא מספיק להכיר את תוכנות העיצוב חייבת להיות גם נקודת מבט אומנותית של איך להשתמש בתוכנות השונות וליישם את כל הראות העסקית לעולם של צבעים וטקסטורה .

אדם אשר מעוניין להתעסק בתחום הזה של העיצוב הגרפי חייב להיות בעל חוש אומנותי ויצירתי .

לא כל אדם יוכל לעסוק בתחום שכזה גם אם יש לו יכולת למידה מהירה של התוכנות השונות.

בסופו של דבר המעצב הגרפי הוא צייר.

הוא לוקח את האומנות שלו ומיישם אותה בעולם העסקי.

התחום הזה הוא בהחלט מאוד מבוקש עבור אלו שיש להם את הכשרון היצירתי הזה כי כך ישנה הבנה ברורה שניתן לעסוק בתחום שבו אותם אנשי כישרון מאוד מוצלחים בהם וגם להשתכר בצורה מכובדת.

העולם הזה בהחלט מאוד מתפתח וישנו ביקוש די גבוה עבור מעצבים גרפיים.

גם כאן התחרות גדולה ולכן כדאי להעשיר את הידע כמה שיותר על מנת שבאמת אותו אחד שבחר בתחום הזה יהיה הכי טוב שניתן

מה כדאי ללמוד על מנת להיות גרפיקאי מקצועי?

ישנם מספר קורסים חשובים שגרפיקאי מתחיל חייב להכיר.

עיצוב דיגיטלי – זהו חלק מעולם העיצוב הגרפי אל הדיגיטל . פה יש להכיר את כל האלמנטים הדיגיטליים אשר מתקשרים לאתרי האינטרנט של העסקים הבנה של איך לבנות דפי נחיתה וכדומה.

עיצוב חוויית משתמש – כאן נכנס האלמנט הפסיכולוגי של עולם העיצוב. המטרה בעצם לנסות להבין איך לחדור למודעות של הלקוח על ידי הבנה של התנהגות הצריכה והשימוש של הלקוחות הפוטנציאלים.

עיצוב ממשקים – פה יש עבודה עם שיקולים פונקציונליים. כאן יש למצוא את הדרך לממשק המשתמש בלי לפגוע בחוויית השימוש של הלקוח הפוטנציאלי.

עיצוב אפליקציות – בהתחשב בעובדה שמכשיר הסלולר הינו חלק משמעותי מחיינו רוב העסקים ירצו שהאתר שיבנו להם יהיה גם נגיש לנייד. ולכן שתי האפשרויות הן או אתר מותאם או אפליקציה לנייד.

ניתן ללמוד את כל הנ"ל במספר מוקדים:

קודם כל ישנם בתי ספר או חוגים המיועדים בדיוק לכך. אלו בעצם ממוקדים לקורסים ספציפיים בלבד. כדי ללמוד כאן אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים.

אפשרות נוספת הינו מוסד אקדמי בו לומדים יותר תיאוריה פחות מתמקדים בתוכנות העיצוב השונות. ישנם תנאי קבלה וגם בוחרים תלמידים עם יכולות מיוחדות לנושא.

המומלצות ביותר הן מכללות ובתי ספר בינלאומי שם תלמד גם התיאוריה וגם המעשי. שם מלמדים את המעצבים לעתיד גם את הפרקטיקה עצמה. בדרך כלל תנאי הקבלה הם ראיון ואולי מבחן קבלה.