כל המידע המקיף על ברצלונה

מאמר זה יספק מידע מקיף על האטרקציות המובילות של ברצלונה, משדרת לאס רמבלאס ועד לפארק גואל של גאודי. האטרקציות המפורסמות ביותר של העיר כוללות את סגרדה פמיליה ולה רמבלאס, כך שתדעו היכן להתחיל את היום שלכם. תלמדו גם על עבודתו של גאודי בפארק גואל ובה פדררה. לאחר שראיתם את נקודות השיא, הגיע הזמן לתכנן את הביקור הבא שלכם בברצלונה.

לאס רמבלס

למי שאוהב הליכה, אין מקום טוב יותר לעשות את זה מאשר על שדרת הרמבלה המפורסמת עטור העצים בלב ברצלונה. המדרחוב משתרע על פני 1.2 קילומטרים ומהווה גבול טבעי בין השכונות השונות של העיר. תגלו שמבקרים רבים נוהרים למדרחוב לטיול או כדי להציץ במקומיים שנהנים מחיי הלילה המפורסמים של העיר.

לה סגרדה פמיליה

הסגרדה פמיליה בברצלונה היא יצירת מופת של האדריכל אנטוני גאודי. זה עדיין לא גמור, אבל זה עדיין מושך יותר משלושה מיליון מבקרים בשנה. הבזיליקה תוכננה במקור על ידי גאודי, אך הוא מת לפני שהשלמתה, וייתכן שהיא נהרסה על ידי רצונו של סופר אנגלי להרוס אותה במהלך מלחמת האזרחים בספרד. לאחר מותו החליטה אשתו של גאודי לממן את הפרויקט. אגודת מתפללי סנט ג'וזף בברצלונה הוקמה כדי לגייס כספים לפרויקט.

פארק גואל של גאודי

אם אתם בברצלונה, כדאי לבקר בפארק גואל של גאודי. הפארק כולל את בנק ה-Split Ceramics המפורסם, היער המופלא של גאודי ודרקון ידידותי.
הוא ביתם של שש יצירות האמנות האחרות של גאודי, כולל פלאו גואל, קאזה מילה-לה פדררה, קריפטה של ​​קולוניה גואל וחזית המולד של סגרדה פמיליה. הפארק תוכנן להיות אזור ידידותי מבחינה אקולוגית, כך שהוא מושך אליו מגוון של חיות.
ברצלונה

סגרדה פמיליה

אולי כבר שמעתם על סגרדה פמליה בברצלונה, אבל מה זה ומה מטרתה? כנסיית סגרדה פמליה היא כנסייה רומית קתולית גדולה שלא גמורה הממוקמת ברובע אישמפלה של ברצלונה. זוהי כיום הכנסייה הבלתי גמורה הגדולה ביותר בעולם. עם זאת, הוא נמצא בבנייה כבר למעלה ממאה שנה, והוא ממשיך למשוך מבקרים.

בנק ברצלונה

רשום כבנק השלישי בגודלו בספרד, ל-CaixaBank 5,397 סניפים ומשרת 15.8 מיליון לקוחות. בנק ספרדי גדול נוסף, Banco de Sabadell, ממוקם בברצלונה והוקם בסבאדל בשנת 1861 כמיזם למימון תעשיות מקומיות. מאז היא התמקדה בבנקאות מסחרית ומתגאה כיום ברשת של 9,500 סניפים וכספומטים ובסך הכל כחמשת אלפים עובדים.

FC ברצלונה

בין אם אתה אוהד של כדורגל ספרדי או שאתה רק מחפש קצת רקע, תרצה למצוא מידע מקיף על FC ברצלונה. FC ברצלונה הוא מועדון כדורגל מקצועי שבסיסו בעיר ברצלונה, ספרד. הם משחקים כדורגל התקפי ששם דגש על משחק זורם. המועדון הוא חלק ממועדון חברתי וספורט גדול יותר. FC ברצלונה, שנוסדה בשנת 1899 על ידי איש העסקים ג'ואן גאמפר, זכתה בשלושים ושתיים בגביע המלך, תחרות הכדורגל המובילה של ספרד.

למידע נוסף על ברצלונה כנסו לאתר בלוג תיירות

העיר הבטוחה באירופה

העיר ברצלונה בטוחה לתיירים ומטיילים. רמות הפשיעה בברצלונה נמוכות, אבל יש כמה סיכונים. תיירים הם לעתים קרובות מטרות של כייסים וחוטפי ארנקים. עם זאת, יש פחות פשעים אלימים נגד תיירים. היעדים הנפוצים ביותר לפושעים הם קשישים, נשים ופריטים בעלי ערך כמו תכשיטים וארנקים. עם זאת, תיירים צריכים להיות מודעים לסיכונים אלה ולתכנן את הטיול שלהם בהתאם.

העיר הבטוחה בעולם

בעוד שהפשיעה בברצלונה נמוכה בדרך כלל, תיירים הם לעתים קרובות קורבנות של כייסים וחטיפת ארנקים. פשעים אלימים נגד תיירים הם נדירים, אבל נשים וקשישים הם יעדים תכופים של פושעים. דברים שכדאי לצפות בהם כוללים טלפונים ניידים, ארנקים ותכשיטים. ייתכן שתרצה לשאת איתך כמות קטנה של מזומן. אולי תרצו לקחת מונית או לקחת מונית אם אתם מתכננים לבלות את היום במרכז העיר