הדברים הטובים ביותר לעשות באנטליה

אם אתם מתכננים לנסוע לאנטליה, תגלו שיש הרבה דברים לעשות ולראות בעיר. אמנם יש שפע של חופים להירגע עליהם, אך העיר מציעה גם הצצה להיסטוריה עתיקה. למעשה, זה היה פעם נמל רומי גדול.

חוף לארה אנטליה

חוף לארה הוא יעד פופולרי לתיירים באנטליה, טורקיה.

ממוקם במזרח העיר, ומציע מגוון רחב של שירותים. ישנם מספר מלונות ואתרי נופש הכל כלול. יש שפע של פעילויות לעשות על החוף, כולל שחייה, גלישת רוח וסקי מים.

אם אתם מחפשים קצת בידור, יש קניון קטן בקרבת מקום. אתה יכול גם למצוא שוק מקומי שבו אתה יכול לקנות תכשיטים ומוצרי עור. על החוף יש מספר מסעדות וברים, ובערב תוכלו לחקור את האזור.

בחוף לארה (Lara Beach) יש שפע של מתקנים, לרבות סקי מים, קיאקים ומצנחי רחיפה. תוכלו למצוא גם מגרש משחקים ואזור ברביקיו. חוף זה הוא מקום מושלם לבלות בו את החופשה אם תרצו להירגע וליהנות מהשמש.

החוף זכה בדגל הכחול, המעיד על איכות המים הגבוהה שלו. אתה יכול גם לצאת לשייט בננה, גלישת עפיפונים, ולצאת לטיול קטמרן. חוף זה מועדף על משפחות. המים חמים יותר מאשר החופים האחרים ב- אנטליה.

אם אתה מעדיף להישאר קצת יותר רחוק מהקהל, אתה יכול לבקר בחוף לארה האלק. תוכלו לשכור כיסאות חוף או שמשיות לזמן מנוחה על החול.

אם אתה רוצה לראות יותר של אנטליה, אתה יכול לקחת טיול בסירה. הסירות יוצאות מהנמל ומציעות סיור נופי בעיר. אתה יכול גם לבחור ללכת לאי Kekova, אי מול החוף המפורסם בחורבות התת ימיות שלו.

אם אתם שוהים במלון הכל כלול, אולי תרצו לפנות לחוף לארה. זו ידועה כתשובה של טורקיה ללאס וגאס. אתר הנופש הוא גם ביתה של תערוכת פיסול החול Sandland, שהיא אחת התערוכות הגדולות בעולם. פסליו עשויים מחול ומים ונוצרו על ידי פסלים מרחבי העולם.

אם אתם מתכננים לחקור את ההיסטוריה של האזור, כדאי לכם לבדוק את החורבות הרומיות העתיקות ואת האחוזות העות'מאניות המסוידות לבן באנטליה. תוכלו גם לחקור את הבזארים היפים, שמוכרים עבודות יד, ממתקים טורקיים ותכשיטים.

הדברים הטובים ביותר לעשות באנטליה

מחפשים עוד מידע על הדברים הטובים ביותר לעשות באנטליה ? מומלץ לבקר באתר מלונות באנטליה

מפלי דודן באנטליה

מפל Duden הוא אחת האטרקציות התיירותיות המובילות באנטליה. זהו מקום פופולרי לפיקניק, מנוחה וצילום. הוא ידוע גם בתכונותיו הטיפוליות.

הדרך הטובה ביותר לבקר במפל היא לצאת לסיור מודרך. זה לוקח בערך שעתיים ועולה 20 יורו עד 50 יורו. לחלופין, תוכלו לשכור רכב ולנסוע למפל בעצמכם.

אם אתם מחפשים לראות את המפל, הזמן הטוב ביותר הוא מוקדם בבוקר. מזג האוויר יהיה קריר יותר, ויהיו פחות אנשים. בנוסף, המפל מואר בלילה. תוכלו גם לצאת לסיור בסירה אל המפל.

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על ההיסטוריה של המפלים, תוכלו לבקר במוזיאון אנטליה הסמוך. זהו ביתם של ממצאים נאוליתיים רבים.

תוכלו גם לבקר במערה שמאחורי המפל. הוא מציע נוף מרהיב. תוכלו גם ליהנות מצליל הגרגור של המים.

מפלי דודן העליון נמצאים בצד הצפוני של אנטליה. הם מוקפים בצמחייה ירוקה עבותה. ישנן שתי מערות, התחתונה והעליונה, בהן תוכלו להתקרב למפלים.

מפלי דודן התחתון נמצאים בצד הדרומי של אנטליה. מרכז העיר נמצא במרחק של 10 ק"מ מכאן. אתה יכול לבקר אותם ממרכז העיר על ידי אוטובוס ציבורי או על ידי שכירת רכב.

הזמן הטוב ביותר לבקר במפלים הוא בסתיו. זה כאשר המפלים נמצאים בפריחה מלאה, והטמפרטורה קצת יותר קרירה. עם זאת, חשוב להימנע משיא חודשי הקיץ. הלחות תהיה גבוהה מדי.

הסתיו הוא גם זמן טוב לבקר באנטליה. העיר היא ביתם של כמה מהחופים הטובים ביותר של טורקיה, ותוכלו לבלות יום ליד הים. תוכלו גם לנסות את פארק המים אקווה-לנד (Aqualand), הנמצא בקרבת מקום.

אם אתה רוצה לבקר במפלי דודן, אתה יכול לעשות את זה בטיול יום מאנטליה. תוכלו גם לשלב את הביקור עם סיור בעיר העתיקה של אנטליה.

רפטינג במים לבנים בקניון קופרולו

רפטינג במים לבנים בקניון Koprulu באנטליה הוא ספורט פופולרי למטיילים. אם אתה מעוניין לבקר באזור זה של טורקיה, תוכל לקחת סיור מודרך, או שאתה יכול לתכנן טיול משלך. הרפתקה זו מתאימה לכולם.

תצטרכו להתכונן ליום שלם של רפטינג בקניון קופרולו. יסופקו לכם ציוד בטיחות וחליפות צלילה, כמו גם ארוחת צהריים חינם. תוכלו גם ליהנות מהליכה בטבע ושחייה בקניונים. פעילות זו יכולה להיעשות בכל ימות השנה.

אתה יכול להזמין את הטיול שלך באינטרנט. תוכלו למצוא מגוון מבצעים והנחות. אם אתם מעדיפים, תוכלו לרכוש חבילת הכל-כלול הכוללת מזון ומשקאות.

תוכלו גם לצאת לטיול רפטינג מאורגן ממספר מלונות ואתרי נופש ברחבי אנטליה. לחוויה ייחודית באמת, תוכלו לשכור צלם עצמאי שיתעד את ההרפתקה שלכם. תוכל להציג את התמונות ולקבל אותן כמזכרות מהטיול שלך.

לקבלת החוויה הטובה ביותר האפשרית, עליך להירשם לסיור יומי. זה ייתן לך את הסיכוי הטוב ביותר לראות את הטוב ביותר של קניון Koprulu.

בחודשי הקיץ, מקובל למצוא טיולים הכוללים ספארי ג'יפים. אם אתם חובבי ריגושים, אולי תרצו אפילו לנסות את החלקים של הרוכסן והטרקטורונים של הטיול.

אם אתם מעדיפים לחקור את האזור בעצמכם, תוכלו למצוא מגוון של נקודות רפטינג בעצמכם. אתה יכול גם לבחור לשכור רפסודות מתנפחות, אשר עשויים גומי יציב ויש להם כמה תאי אוויר. רפסודות אלה מיועדות לארבעה עד שנים עשר אנשים.

אם אתם מעוניינים בהרפתקת רפטינג במים לבנים באנטליה, תשמחו לדעת שאתם לא צריכים להזמין אותה דרך סוכנות נסיעות. תוכלו למצוא מגוון של טיולי רפטינג דרך ספקים מקומיים, כמו גם על ידי הקונסיירז' של המלון. אם תחליטו להזמין טיול דרך ספק מקוון, תוכלו לעיין בביקורות של ספקים שונים.

עיר עתיקה

אחד הדברים הטובים ביותר לעשות באנטליה הוא לבקר בעיר העתיקה. אתה יכול למצוא ריבועים מוזרים ובניינים מסוידים לבן, כמו גם בתי קפה וחנויות. האזור מלא במונומנטים היסטוריים. זה המקום המושלם לחקור.

אטרקציה תיירותית מרכזית נוספת היא המוזיאון הארכיאולוגי של אנטליה. מוזיאון זה מכיל אוסף עצום של עתיקות. יש מעל 5,000 יצירות והמוזיאון מכסה מגוון תקופות, מתקופת הברונזה ועד ביזנטיון. יש תערוכות חוצות וארבעה עשר חללי תצוגה מקורים. המוזיאון הוא נקודת ציון תרבותית ואחד המוזיאונים החשובים ביותר בטורקיה.

אתר היסטורי נוסף הוא האתר הארכיאולוגי פרגה. חורבות פרגה הן דוגמה חשובה לאדריכלות הרומית. זהו גם ביתם של מגדלי שער והתיאטרון הגדול. האתר ממוקם על משטח סלעי ויש לו נוף שומט לסתות. ישנם גם מספר מקדשים שקרסו למחצה. האתר הארכיאולוגי נחפר בימים אלה.

אתרים אחרים שניתן לראות כוללים את העיר העתיקה טרמסוס. בבירה עתיקה זו של אסיה הקטנה יש כמה מקדשים שקרסו למחצה. הוא נמצא על משטח סלעי ויש בו אודיטוריום ממנו נשקף נוף של הפסגה המונוליטית של הר סולימוס. ההריסות כוללות גם מגדל עגול בגובה 14 מטרים שנסגר כעת לעבודות חפירה.

אטרקציות נוספות באנטליה

הן מערת קראין, המכילה ממצאים מהתקופה הפליאוליתית. יש גם חורבות עתיקות רבות בפארק הלאומי קניון קופרולו. ישנן אפשרויות רבות לטיולי הליכה ורפטינג במים לבנים. פסטיבל פיסול החול הוא גם חלק חשוב מהאירוע השנתי. המבקרים יכולים לקחת סדנאות פיסול בחול, לצפות בסרטים על פסלים ולהשתתף בפעילויות מהירות כמו ספארי טרקטורונים.

מלבד האטרקציות ההיסטוריות שלה, אנטליה יש גם שפע של חופים. החופים הטובים ביותר נמצאים באתרי נופש הממוקמים מחוץ לעיר. תוכלו לשכור חוף פרטי או לשהות במלון הכל-כלול. בעיר יש גם רשת חשמליות, שיכולה לקחת אתכם לאקסו.

תוכלו לבחור בין סיור מודרך או סיור בהדרכה עצמית באתרים אלה. אתה יכול גם לשלב אותם עם העיר העתיקה של טרמסוס.