הזמנת מנעולן לאחר פריצת דירה

פריצת דירה – רוב הפריצות למגורים הם עבירות הזדמנויות. בדרך כלל הם מתוכננים מראש ופורץ נכנס דרך דלת או חלון נעולים, או באמצעות הטעיה כדי לעבור מנעולן. כאשר מתרחשת פריצה למגורים, בעלי בתים מוכנים לעיתים קרובות להבא. מפתחות למכוניות ופריטים גדולים אחרים נשמרים בתוך המכונית או לפחות מוסתרים עד הצורך. מפתחות ליחידות דירות עשויים להישמר בתוך יחידת הדירה, או על שרשרת מפתחות, אך לרוב מפתחות לרכבים אינם. לאחר פריצת דירה, הפורץ ילך לחפש שירות שיכול לפתוח את הדלתות והחלונות, והם עשויים שלא למצוא אחד שיעבוד עם סוג המפתחות שיש להם.

מסיבה זו, בעלי בתים מוזמנים להתקשר למנעולן ברגע שהם פורצים לדירה. גם אם לבעלי הנכסים יש אבטחה בעבודה, לא מובטח שהם יוכלו לפתוח את הדלתות והחלונות. אם מנעולן חירום אכן צריך לצאת, הם יכולים להגיע תוך פחות מעשרים וארבע שעות, תלוי במיקום. בנוסף, יתכן שהם יוכלו להשתמש במפתח משלהם במקרה שלא יהיה מפתח.

מה צריך לדעת על פריצת דירה

ישנם יתרונות רבים בכך שחברה נחלצת לעזרתה לאחר שבוצעה פריצה. אחד היתרונות העיקריים הוא שהם יכולים לספק ללקוחות המגורים שירותים מגוונים. חלק מהשירותים הניתנים על ידי מנעולנים כוללים פתיחת מנעולים תקועים, מפתחות מחדש של מתגים, ושינוי מנעולים קיימים. בנוסף, חברות מסוימות עשויות להציע שירות הדורש מהלקוחות לשלוח גלויה בתשלום מראש. ברוב המקרים שירותים אלה מוצעים בתשלום חודשי נמוך.

בעוד שבעלי בתים עשויים להתפתות ללכת עם ספק שירותי המנעולן הזול ביותר האפשרי, יתכן שלא זו תמיד האפשרות הטובה ביותר. מרבית החברות יציעו צורות שונות של הנחות עבור שירותיהן. במקרים מסוימים, לקוחות עשויים להיות מסוגלים לחסוך חמישה דולר ומעלה על ידי כך שיש יותר מחברה אחת להתקשר לחברה. עם זאת, חשוב להבין את סכום הכסף המקסימלי שניתן לחסוך על ידי כך שספק שירות יבצע עבודה. כמו כן, מומלץ לקבל עותק של העבודה שתידרש כדי שתוכלו להשוות זאת למחיר ממנעולן אחר.

יש לזכור כמה דברים כאשר מחליטים על ספק. לחברה טובה בדרך כלל תהיה רישיון, כלומר היא אושרה על ידי המדינה לספק שירות מסוג זה. ישנן גם חברות שיכולות להיחשב עצמאיות, אך לרוב הן מורשות על ידי המדינה. ספקי שירות מסוימים עשויים גם לספק הערכות חינם. אם חברה מציעה אומדנים בחינם, סביר להניח שהיא עובדת עם כמה לקוחות שונים ויכולה לקבל אומדן למגוון רחב של מחירים.

 

פריצת דירה

מנעולן ופריצת דירה נקודות חשובות

כשפונים למנעולן, חשוב לשאול כמה זמן ייקח להם לתקן את המנעולים השבורים שלכם. זה עלול לקחת פחות זמן להחליף רק את המנעולים מאשר לאפס את כל הדלתות שלך. כמו כן, אם אתה צריך שמנהל הדירות שלך או מנהל הבניין יבואו לתקן את הבעיה, חשוב לוודא שהם מאומנים לעבוד עם מעליות, מדרגות ומיקומים דומים אחרים. העובדה שאיש מקצוע יבוא למקום הפריצה הוא הרבה יותר טוב מאשר ניסיון לתקן זאת בעצמך, ויכול לסייע במניעת בעיות עתידיות.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​הזמנת מנעולן הוא סוג השירותים שהם מציעים. חלקם פשוט יחליפו מנעולים שבורים, בעוד שאחרים עשויים להציע שירותים אחרים, כגון הערכת הנזקים בביתך ושירותי נעילת חירום. שירותי נעילת חירום הם קריטיים במקרים רבים, מכיוון שדלתות נעולות יכולות להיות ההבדל בין כניסה לבית או לא. אם הדלת לבית נפגעה מנזקי מים, ייתכן שמנעולן מקצועי יוכל לסייע במצב חירום זה, ולהבטיח כי הדלת שלך תהיה שמישה לאחר תיקונה. באופן דומה, אם הייתה שריפה בבית המגורים, נזקי עשן, שיטפונות או כל סוג אחר של נזק, ייתכן שיהיה צורך בשירותי נעילת חירום על מנת להבטיח שאנשים לא ייכנסו לבית בזמן ביצוע תיקונים.

לסיכום

חשוב גם לשאול על השירותים שמציעה החברה. בעוד שמספר רב של נותני שירותי מנעולנות עשויים להציע מגוון שירותים כלליים, לא כולם מתמחים בסוג העבודה שתזדקק להם. לדוגמא, עסק המספק מגוון שירותים כלליים יבצע ככל הנראה עבודות כמו פתיחת תיבות דואר נעולות, מסירת עיתונים וטיפול במשימות כלליות אחרות. עם זאת, נותן שירותים העוסק באבטחת מגורים רשאי לבצע רק שירותים כמו תיקון דלתות וחלונות. אם יש צורך באחד משירותים אלה במיקומך, עם זאת, המנעולן אליו אתה פונה אמור להיות מסוגל לספק את השירותים הספציפיים הנדרשים לך.